Work Work

Dagen har flytit på relativt bra faktiskt.
Churchill och Luna fick dock inte dela sängplats.
Men nu har Tessan vart oh hämtat hem Luna.
Churchill får vara kvar ett par dagar till.
Iallafall tills Evita löpt klart.
Om jag förstod henne rätt.
Men han har iallafall mat för 1 vecka här.
Men det gör inte mig eller F något.
We liiiike Churchill.

Så nu har jag mutat honom med massa gott hundgodis.
Man kan väl säga att vi är mer än bästa vänner nu.
( inte massa men några bitar synd om stackarn ju)

Dom ringde även från jobbet och frågade om jag kunde börja imorgon redan.
Klart jag kan !
Så imorgon blir det jobb mellan 13 & 21.
Mitt besök blir med andra ord inställt.

Nu ska jag gosa lite med Churchill innan det är dags för mat och promenix.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José :)

2009-03-17 @ 19:27:11
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0