V Ä S T E R Å S S T A D

Västerås Västerås Västerås.

Eran förlust inte min.
Eran falskhet min seger.


Jag är trött på små snack. Som...
Hej, hur är det? Vad gör du? Vad gör du om dagarna?
Sedan blir det inget mera.
Den enda jag har riktiga konversationer med är min störda Frida.
Sedan Evelina, Cam & Camilla.
Ååh ibland min alldeles egna Hamsund.
Sen en till, men han är en hemlis.
Varför ska jag fortsätta vara vän med folk jag inte ens kan föra konversationer med?
Kan någon ge mig ett bra svar på den?
För jag kommer då inte på ett eget..
Så nu skiter jag i er och önskar er välgång i livet.
Mer har jag inte att ge er.

Jag må verka anti..
Men ni inser nog ganska omgående att det ligger till så.


Tack Frida för att du ger mig energi.









Jag föddes in i en väldigt konstig släkt ;S .
Måste ha vart en väldigt dum spermie som offrade mig för att komma först..

Den kommer jag hålla fast vid länge.
Enda tills någon kan tala om vad fan det är för fel på min släkt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0