Underbart du !

Idag har dagen flytit på mer än jävligt bra om man ska fråga mig..
Var på mitt alkis möte idag, gick mer än bra, herrn jag träffade var otroligt trevlig.
Han var inte ens i närheten av vad jag trodde han skulle vara dvs :

En liten kort assa tjock gubbe med finska kinder och bröt på finska.


Men nej då, han va säkerligen 2 meter lång, smal och pratade flytande svenska.
Mycket besviken !

För övrigt då.. Jo är helt jävla slut iskallen och assa nervös inför imorgon!
Då måste jag ta tåget från station 8:11 för att åka till Skutskär där jag ska byta till BUSS!
Jag har fan aldrig åkt buss här uppe. Om jag kommer vara nervös.
Bästa är väl att jag inte kommer behöva snurra i Gävle så länge.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och varva ner lite granna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0