Underbara dag.

Åter en dag med skratt och nya lärdomar.
Detta är ju helt underbart, men galet vad det är saker att lära sig alltså.
Men det kommer nog gå bra, hade han inte sagt ordet PROV som är imorgon.
Så hade jag nog inte varit så uppe i varv och tänkt: Kommer inte klara detta.
Men det kommer nog gå bra, är det jag försöker inbilla mig iallafall.
Dock vet man ju aldrig hur saker och ting går.

Idag var iallafall en väldigt kort dag, 8-12 sedan hem till Åsa för lite hjälp..
Sen nu sitter jag hemma med Malin o Fredde, ska slänga en sista glimt på papperna.
Skriva lite egna anteckningar för att se lite så jag har liten aning om något.
Så imorgon får ni hålla tummarna för mig.
Men vet inte när provet är. Ni får helt enkelt gå med tummarna i händerna mellan 9 och 17.
Vet att ni kan vila dom mellan 12-13 iallafall för då har jag lunch ;P .

Ifall det är någon som orkar och vill......


Så nu till lite annat än jobb snack ;P


Suttit och pratat lite på msn med en nära vän till mig..
Jag är väldigt orolig för henne.....
Hon har ett erbjudande att få hjälp jag tror hon behöver..
Flickan liten vet väl om detta också, alltså en stor chans till räddning.
Men hennes kille tycker inte hon ska ta denna chans.
Är jätte orolig att hon inte kommer ta den.
Vet att hon säger att hon tänker på sig själv.
Men innerst inne brukar hon lyssna för mycket på folk.
Ta åt sig och hålla på.
Speciellt nu när hon inte mår bra.
Hon förtjänar att må bra.
Ha ett lika gott liv som resten, detta hon lever i nu är hon fan inte värd.
Kan inte förstå hur det måste kännas.
Men önskar så att jag kunde finnas för henne.
Vet att hon säger att jag finns där, men det är bara över msn.
Vill vara vid hennes sida, ge henne en bitchslaaaaping, när hon inte lyssnar..
För att hon ska förstå...

Älskar dig tjejen, önskar du fick må bra....
Önskar dig även stor lycka till i livet.






Nu ska jag återgå till mina papper. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0