Stolt syster.

Idag har jag camat med familjen borta i Västerås.
Lilla syster Sandra började spela gitarr och sjunga för mig.
En annan blev helt bölig och började grina.
Jag är så otroligt stolt storasyster som har såna vackra och begåvade små systrar.
Kan knappt förstå att dom är MINA små syskon.
Älskar dom så otroligt jävla mycket.
Jag hoppas bara att dom vet om det också.
För aldrig att jag skulle kunna svika dom.
Skulle aldrig vända dom ryggen.
Vet inte hur många gånger jag vart helt deprimerad och
bara velat säga upp all kontakt med släkt och vänner.
Men då börjar jag direkt att tänka på dom, och inser att jag aldrig skulle lämna dom.

Emma Sandra Petra.
Ni världens finaste!
Älskar er så JÄÄÄÄVLA mycket.
Tack för att ni finns. <3

Ni är värda mer än allt guld på denna jord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0