Snart redo för sängen!

ooups. Om jag är så otroligt seg just nu.
Förstår inte.. Eller jo lite faktiskt...
Så jag ska snart krypa ner under mitt jätte sköna täcke och läsa en bok och försöka komma till ro någorlunda tidigt.
Klockan tänkte jag ska börja ringa runt 06:00 sen blir det znoosa i någon timme.
Jag älskar att znoosa.

Har idag försökt att få en sängram.
Eller den blev ihopskruvad och PERFEKT inne i sovrummet..
Men som vanligt finns det alltid ett MEN när vi ska göra något som ska bli sketa bra.
Madrasserna passade inte, dom va visst för stora.
Tack iallafall för omtanken Carina !

Men nu i detta skede så hittade hon ett sketa snygg oh billig sängram på blocket som passar madrasserna.
ååååh jag vill haaaaaa!.

Näh nu ska jag avrunda, tack oh hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0