Mysig lördag / söndag

Oj oj vad det var mysigt att ha John och LM här för natten.
Vi åkte och mötte dom vid Gävlebro och sedan for vi hem.
Här hemma "pimplades" det folk öl och massa med snack.

Kändes helt galet att dessa 2 personer var hemma hos mig.
Det blev lite fel för huvudet, men ack så roligt jag haft det.
Mixen fick en förkärlek till John från det att han gick in och sedan åkte hem.
LM som är hundrädd fick sig ett par pussförsök men båda hundarna lyssnade otroligt bra när man sa åt dom.
Annars kan dom försöka gulla lite mera.

Tog en riktigt skön promenad med vovvarna och Johnboy tidigare idag, var riktigt skönt ute.
Sedan tog jag oh Fredfrikus ut hundgårdshundarna på en helmysig promenad...
Mycket gå, men fan så skönt det är.

Laufey har nu fått flytta upp på övervåningen då hon anser att Suune är en redig karl.
Det tycker då inte vi mänskliga, så det blir bokning för kulbortagning denna månad troligen.
Sedan p-piller till lillan. Tur att man har recept man kan hämta ut.

Nu ska jag fortsätta att pimpla cola och vara allmänt slö!
C kommer in lite senare på snack och dom sista folkisarna.
Jag tror det är sånt här som kallas alkoholvarning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0