Jävla nöt <3

Med tanke på rubriken så kanske ni som lyssnat på min låt jag nämnde innan kan tänka er vad jag lyssnar på.
Eller har gjort, nu nynnar jag bara på den och tänker på hur lyckliga mina älskade grannar är.
Det är tur man har C som hyresvärd som skrattar åt låten och inte gör uppror med gap och skrik.

I för middags så var gubbfan ute och tvättade bilen och jag var ute på trappen och pratade med C.
Då gick jag in , satte igång datorn, öppnade ett fönster, vred högtalaren, och hade ytterdörren öppen.
Åh vred på som fan, han blev mindre glad, gick in och hämtade kärringen.
Men C och jag låssades mest som ingenting, och skrattade lite smått för oss själva.

Sen drog hon iväg mig på Gävle äventyr...
När man åker med henne så får man se alla konstiga delar av Gävle.
Idag har jag även gjort mig bekant med Hille tror jag det hette.
Hon var där och hämtade en kompis till sin Ami, dvs en till liten papegoja.
Jag ville då inte ha mina fingrar nära den busen.
Men C kommer nog få den snäll =) .

Sen åkte vi runt lite innan det också.

Fick även ett samtal av Johnboy, som ska ta med LM kanske och stanna för natten.
Kommer bli mer än trevligt i sådana fall.
Så jag ska snart fixa lite musik och ta en sväng om som hemmafru.

Men nu är det inte så många dagar tills jag ger upp mitt liv som hemmafru och ger Fredde den fina platsen.

Musiken klar...
Vink


Ps, Fredde står inne på toan och skriker :
- gaah jag har skit under naglarna!


Jag tror helt bestämt att han har en sida han döljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0