Hatar mina grannar.... trallallaaalaaa

Tomas Järvheden - Grannlåten , kan människan ha gjort en skönare låt?
Denna låt är något mina "älskade" grannar i kåken breve ska få uppleva ikväll.
Då öppnas det fönster och ölas med C.

Jag har fortfarande svårt att förstå att jag fått ett jobb.
Är så otroligt glad över detta. =)
Hade mina nissar ( vänner ) sett mig igår så hade ni nog fått se världens gladaste..
Nog för att jag är det just nu också ;P , Men det är ju jag det.

*shit vad jag hatar mina grannar* nynnar med..


Nu ska jag göra mig iordning..
Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hjärtat mitt!!!



Jag har glömt fråga, vad är det för jobb?

PoK!

2009-03-06 @ 17:20:12
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0