Gärdestad och fötter.

Jag har suttit och lyssnat på Ted Gärdestad nu i snart 1 timme.
Ska tillläga att jag bokstavligt talat avskyr hans musik annars.
Anledningen till att jag lyssnat 1 timme är att jag har låten repeat tydligen.
Åh jag tillhör kategorin som bara sätter på musik och sedan är det skönt att ha ett ljud för öronen.
Istället för att lyssna på Fredfikus som hostar och harklar sig.
Jag undrar vem av oss det är som är sjuk idag. VAVAVAVAVA?

Idag ficks även folket i detta hushåll en färdig kyckling...
Dödad och välgrillad på Coop ! Den var jätte god. =) ,
men dom på coop var nog inte dom som döda den.
Det gjorde nog några andra, annars håller dom nog på med lömska saker på lagret.
Men jag har inte sett något lurt när jag druckit kaffe där :/ .
Men jag orkade inte så mycket, med hostel och harkel åt väl upp NÄSTAN hela.
Om jag säger hela bara , kommer det komma ett motargument och det orkar jag inte.

Åh eftersom jag gått och blivit en gammal sak som inte orkar sitta uppe om nätterna längre.
Så tänker jag avsluta mitt här nu! HEJRÅ !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0