Fredag Fredag Fredag

JAG KLARADE PROVET.!
Igår var det sista dagen på utbildningen.
Då gjorde vi ett prov, visa frågor var extremt svåra.
Ville inte ens lämna in det då jag inte ville se att jag misslyckat.
Men tji fick jag.
Hela 75 % rätt.
Kanske inte låter mycket i eran värld.
Men hade jag inte haft sådana problem med avtalsförsäkringar.
Så hade jag lät klarat mig bättre. Men jag är nöjd.
Så  nu är jag försäkrings förmedlare.


Igår gjorde jag inte mycket.
Kom hem från utbildningen och satte mig i soffan och ville dö.
Somnade tidigt men han med lite bubbel på msn med dom bästa.
Åh det blev till och med en dag bokad med Mr: Hejmittlivärfullspäckatmedandrasaker.
Så på måndag ska jag få se hur han ser ut nu mera och dricka 1 eller 2 koppar kaffe.

Idag har jag också hunnit vara med C ute på Köpis.
Hon bjöd på gooood lunch på IKEA och sedan tittades det runt.
Köpte världens fuuulaste runda matta till toan.
Men då det ska bli havstema där inne så kommer den passa när det är klart.

Nu ska jag ta och ta hand om Mr:Sjukling.
Är iallafall glad att han inte är som alla andra killar när dom är sjuka och döende.
Denna ligger bara i soffan och sover hela dagarna.
Kan hända att han reser sig upp för lite vatten.
Så man kan säga att det är relativt lugnt och skönt när han är sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0