Ett stycke....

Ett stycke jäääävligt trött Liinda sitter som en zombie här just nu..
Ifall det är någon själ som bryr sig..
Man borde kanske vara lite nervös inför detta nya liv som arbetare.
Men jag är för trött för sådant.
Försökte verkligen att sova tidigt, men ångesten har stigit mig åt helvete.
Legat i soffan och vridit mig mer än halva natten sedan slumrat till för att sedan vakna.
Får helt enkelt hoppas på det bästa för dagen.
Åh att man somnar tidigt ikväll.

Jag ska åka om en timme med C in till Skutskär..
Sedan åka BUSS!
Hur i hela helvete kommer inte det sluta då?
Jag har aldrig åkt buss här uppe, eller jo en gång inne i Gävle på fyllan.
Kommer inte ens ihåg det typ.
Så har jag inte skrivit något innan 24:00 ikväll ...
Aaah då kan ni eftersöka mig.

Åh inte har jag druckit kaffe...
Malin fixa kaffe nu !

Ja, jag har besök av Malin.
Hon ska passa mina bebisar idag.
Då Fredfikus fick för sig att köra Åsa till Ludvika.
Tack Malin för att du kan ställa upp.....

Weeii, Malin fixar kaffe. LYX !


Nej fan, ska göra mig iordning.
Hoppas ni alla får en totalt underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0