Vaccination

Idag ringde jag och pratade med ett ställe i Uppsala.
Åh tro det eller ej, men dom hade till och med kvällsöppet.
Sådana ställen tycker jag om väldigt mycket.

Jag fick iallafall reda på vilka vaccinationer jag behöver ha samt hur mycket det skulle kosta.
HUA, det må va billigt i andra länder, men hela proceduren att komma dit.
Trodde aldrig att lite vaccinering och skit skulle gå på närmare 2000 kr.
Det av något mina kära vänner är helt galet.
Men det kanske bara är jag som tycker det då jag inte reser?
Men snart är jag iallafall vaccinerad mot Hepatit A & B samt något annat.
Bra koll man har :) .

Tiden hemma hos Åsa var jätte mysig : ) .
Hon bjöd på sådant som kallar ätbara köttbullar.
Samt goood stuvade makaroner. GOTT ! : )

Kvällen kommer bli luuugn och sansad.
Funderar starkt på att sätta på en film eller liknande.

Sen måste jag även få skryta en skvätt eller två : )
Mina systrar Emma och Sandra hade melodifestivalen i skolan idag.
Emma hade skrivit en låt : ) .
Åh eftersom dom är så jävla bäst så vann dom hela grejjen : ) .
Om dom har världens stoltaste storasyster just nu : )

Måste fixa fram låt texten så ni får se : ) .

Tack oh Hej : )




Jag ÄLSKAR min slö och blö klänning att ha på sig hemma :)

Kommentarer
Postat av: TESS

Jupp det var mys =)

2009-02-19 @ 00:42:08
URL: http://tess021.blogg.se/
Postat av: frida

gillar med kvällsöppna ställen :)

2009-02-19 @ 00:47:38
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: kusin

ja vill oxå höra deras låt!

2009-02-19 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0