Trötter är vaken

Om vi i detta hushåll är väldigt trötta idag.
Jag har vart uppe i flera timmar och hunnit med en massa tillsammans med hundarna och resten av omvärlden dvs jag har vart en duktig medborgare och sökt massa jobb idag också. Ibland kan det till och med vara riktigt roligt att söka jobb. Iallafall om man söker massa jobb som verkar vara jätte roliga, när man sitter här och försöker skriva VÄRSTA personliga brevet så dom ska bli intresserade av en. Hittade ett säsongsarbete på ett kollo. Hur roligt skulle inte det vara ?
Nog för att jag hellre vill  ha ett heltids jobb, men man söker ju det man kan ha en chans att få.

Just nu ligger jag i soffan och gosar med Mixen.
Han är ju bara för underbar när han hoppar upp i soffan lägger sig nära emot en och sen drar världens djupaste suck och sedan somnar fint, Sen får man ta alla drömmer och sparkar man lyckas få.
Men runt klockan två idag ska dom få springa ute : ) .
Då blir det skoter spåret och bus och lek =).
Helt underbart roligt och mysigt är det att se deras lycka när dom får busa runt lösa.

Jag har även lyckats tvätta alla Sallies saker.
Om jag kommer att sakna henne men jag vet att hon kommer få det bra.
Suune och Luffan däremot kommer nog sakna henne enormt mycket faktiskt.
Men dom har ju varandra, mina små hjärtan <3.



Nu ska jag avvrunda här med att beklaga mig på Frida.
Hon har vart vaken HELA natten och INTE ett ända blogg inlägg.
Pfft, att hon tänker på oss fritidsforskare som älskar att läsa hennes blogg.
Så idag leker JAG Anti Frida dagen.
Ända fram tills hon skrivit 5 blogginlägg och bett mig om ursäkt. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0