tiderna förändras.

Helt galet vad tiderna förändras fort.
Åh vad sentimental man blir när man blir äldre, rörd på ett helt annat sätt liksom.
Inatt som sagt blev det prat med Sören.
Idag på msn blev det prat med kusin och fick se lillan i camen.
Saknar dom otroligt mycket, Nästa vecka den 25 är det 1 år sedan jag
träffade Moa sista gången. Helt galet.
Carro skrev i sin blogg att hon saknade mig, klart jag saknar henne och lillabusan också.
Ja självklart saknar jag Tobbe också, men Carro mest.
Hella hennes kompis har fått barn. Helt galet, en söt liten Melissa.
Grattis Hella önskar dig all lycka till och välgång med lillan :) .

Niklas fick jobb idag, men han ska göra nå konstigt jobb ;P .
Grattis Niklas, hoppas du kommer trivas.

Jisses framgångarna kommer liksom inte ensamma.
Får en tur, ah då får resten tur också.
Jag har ju fått min tur, åh min är ju papparesan <3 .

Nu ska jag svepa kaffe och kommunicera med Mr:K på msn :)



Kommentarer
Postat av: Niklas

TACK!

2009-02-19 @ 17:10:11
URL: http://niklaslov.blogg.se/
Postat av: frida

oj då! Filippinerna var inte ett dåligt första resmål heller! Ha de så jätte kul, jag lvoar dig de är underbart! ;D

2009-02-19 @ 19:41:23
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0