Te & Bulle.

Låg inne i soffa och kollade på världens sämsta komedi.
När F ropar innefrån köket oh frågar om jag vill ha lite te.
Ooh vad gott tänkte jag och självklart ropas det ett älskvärt JA från min mun.
Ligger sedan i soffan och funderar starkt på att ropa att han ska tina några av sin mammas bullar.
Men beslutar mig för att inte göra det, då han vart jätte snäll ida, åh jag bara skulle känna mig slö och jobbig.

Sedan kommer han in med en heeeeel bricka, te, mjukpepparkaka och bullar.
Han kan bara han vill, så jag har verkligen njutit när jag settat i soffan.

Mina små pälsar ( katterna ) har haft en jädra buselibus dag.
Dom har testat mattes gränser så det bara skriker om det, men bara att ha tålamod.
Älskar dom fortfarande lika mycket, även om jag för sekunden inte gjort det då ;P .
Suune tycker iallafall att Fötter är nya lektrenden.
Men SORRY hjärtat, inte på matte din!



Älskade Suune och Laufey aka Luffan/Fey


Imorgon är det lååång dag, då ska jag åter köra ett stor röj här hemma.
Uppifrån och ner. Nya fredags nöjet börjar det kännas som.
Men det är jävligt skönt att bara kunna varva ner under hela helgen.
Inget besök eller något denna helg, bara jag djuren och F hemma.
Iallafall som det ser ut nu, sedan vet man ju aldrig vad som händer och sker.

Nu ropar sängen på mig : ) .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0