Snusigt.

Jag sitter här i min godan ro och tittar på mina små älskade pälsbollar.
Suune ligger breve micron och tittar ut, Sallie har lagt sig i skåpet och sover gott.
Laufey däremot ligger UNDER frysen, tror jag får dra fram henne sen.
Jag som hade planer på att ta kort på dom medans det fortfarande är ljust ute.
Men fick bara på Suune och Sallie.

Luna Evita och Churchill har åkt hem, jisses vad det blev tomt efter dom.
Fick massa kattmat av Tessan : ) . Sådant tackar man aldrig nej till.
Sallie verkligen älskar den :) .
Får se om det är ett bra foder, i så fall byts det nog till det helt.
Letar redan nytt till pälsarna.
Så nu får det hoppas att det är något att ha :)
Inget är bra nog för sötisarna <3

Så har vi dom här jävla grannarna.
Jag undrar bestämt vad tusan deras problem är?
Dom måste verkligen ha ätit blängsylta eller något.
Förstår inte att dom kan ha orken att glo så mycket.
Man vågar ju snart inte ens gå ut, utan att dom jävlarna ska anteckna glo
och vara jobbiga. Ska slänga till med en brakfest sen, då jävlar.

Nu ska jag åka till Åsa och snusa sönder mig.
Men hellre snus än Ciggen, ska lyckas.
Jag är gaaaaaalet snussugen just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0