Snö med en irriterad kvinna!

Massa snö, det slutar inte snöa, åh jag älskar det :) .
Tycker det är jäääätte mysigt när snön faller ner lätt från himmelen och lägger sig :).
Dock verkar jag vara väldigt ensam om att tycka snön är helmysig.
Vill ut och kasta snöbollar på någon, men lite svårt när det inte finns någon att kasta på.
Om jag inte vill ligga i buskarna och invänta grannen för att se om dom kommer ut något.
Det vore ju hel festligt, dock fel kanske, åh lite ensamt ;P

Är även på piss humör, vette tusan varför, har inte ens en anledning.
Eller jo en anledning har jag... Är trött på folk som inte kan sköta sitt!
Har en vän hemma i old town som mår skit. Åh ännu sämre när folk är på X hela tiden och skriver massa elaka saker när dom inte ens verkar känna X. Alla som känner X vet att personen aldrig skulle göra något för att skada Y.
Nu blev det lite snurrigt men men, sådant man får ta. : )

Men även trött på dessa människor som tycker JAG ska åka back to the town för att DOM vill umgås.
HOHO! Det finns tåg, åh jag är inte rikare än er ! Vill ni ses, ta tåget till Gävle eller bussen till Uppsala sen upptåget hit!
Sen kan jag göra klart för er att jag INTE har några som HELST planer på att bosätta mig i den staden igen.
Spelar ingen roll vad ni säger tycker eller tänker. Kolla på era liv också, människorna ni umgås med.
Jag är glad att jag slipper det, åh jag står för det.
Sedan jag flyttade kan jag inte påstå att jag missat speciellt mycket faktiskt, eller jo,
skitsnack, baktalare, fyllor och drogmissbrukare! Fan va jag missar saker !

Den bästa delen är nog alla som kommer skriva på MSN nu och fråga vilka jag syftar på!
Åh som kommer tycka att  dom inte har NÅGOT som helst med dessa ord att göra,
ta er en tankeställare innan ni frågar :).
Nej fy fan vad jag inte saknar staden, åh 90 % av alla människorna.
Man märker bara mer och mer vilka idioter man umgåtts med.
INTE INTE INTE INTE INTE alla !

Det bästa är nog människorna som säger att dom INTE snackar om andra.
haha, ALLA snackar skit ! Man kommer inte undan det.
Jag säger onda saker om människor, men skulle dom fråga mig så skulle jag självklart svara ärligt.
Men inte precis som så att jag ringer till människor jag inte pratat med sen jag flyttade och säger massa.
Falskt av mig, men jag står för det.

Nej nu ska jag sluta, jag har en dålig dag.
Så slipper jag onödigt skrivande :) .


Life goes on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0