Sista natten med Sallie

Idag är det kanske Sallies sista natt med matte : ( .
Så inatt ska jag ligga och hålla om henne hela natten, tvångsgos =).
Nej då...

Men usch vad jag kommer sakna henne, men jag vill verkligen att detta ska funka.
Men det tror jag nog...
Håller på och fixar med hennes grejjer nu så det är klart imorgon när Tessan kommer.

* Kisselidilåda
* Matskålar
* Mat
* Leksaken hennes
* Snuttefilten
* Så KANSKE en present till nya styvsyster =) .

Hon kommer hit runt hmm 9:00 så då är vi klara med en liten tisse i bur =( .

Jag tycker fortfarande om bytet, Tessan tar 1 katt och jag tar 3 hundar =).
Bästa bytet på länge =). Dock hämtar hon dom dagen efter :( *otippat*

Åter en dag med massa gjort =) Iallafall på att söka jobb, kaffe hos Åsa och djurgos =).
UNDERBART, lika bra att passa på medans man är fritidsforskare =).
Rätt som det är står man där med ett jobb =). Det vore ju mer än trevligt =).

Nej nu ska jag gå och ge all min uppmärksamhet till Sallie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0