Planering.

Nu blir planeringen mer och mer verklig.
Jag ska verkligen åka, själv som icke själv.
Kommer att sätta mig på ett plan till andra sidan jordklotet och träffa en viktig person i mitt liv.
Tillsammans med mitt andra kött och blod som finns där nere.
Helt galet vad spännande det kommer att bli.

Jag ska snart hoppa in i duschen sedan bege mig hem till Åsa och låna telefon.
Så jag kan ringa och kolla upp lite mer saker.
Sen bör jag även åka ner och fixa ett pass. Sådant tar väl ett tag att få?
Har hört lite olika tidsbegrepp? 1 vecka ? 2 veckor ? 3 veckor ?
Vad stämmer?

Men sådant får jag ta när jag fått mina pengar.
Nu blire lite svårt, eller betalar man när man hämtar passet?
Nääh?

iiiih, det ska bli så roligt detta, få träffa bästa Simon & Angelica <3
Ska bli riktigt roligt, har i alla år velat ha en lillebror, fast helst storebror men tydligen så gick inte det.
Åh nu efter alla år ska jag få träffa MIN alldeles egna lillebror.

Ooh jag måste ju börja kolla efter presenter till alla :O
Vad köper man?
Pappa vill nog också ha något, men vad ska jag ge någon som redan har allt?
Denna kan bli tuff :O

Nu måste jag gå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0