Nej men nejje

Caroline: NEJ det var inte dig jag menade.
Det finns folks om är idioter, tyvärr. Men du är ingen av dom.
Du skulle förstå min lycka om ni såg den.
Men det är svårt för folk att förstå när dom inte kommer och ser.


Idag, jag har hunnit göra massor med massa.
Har vart en duktig flicka och sökt massa med jobb.
Eftersom man tydligen måste göra sådant, men jobben jag bara söker för att,
dom får bli något halvblaskigt jag bara skriver ihop.
För tycker dom att jag ska komma på intertvju för dom raderna.
Ah då är det nå fel på dom och inte mig :)

Jag ska snart ut med mina älskade pälsar, sen duscha sen bege mig igen.
Imorgon ska jag in till Gävle och fixa PASS, fatta, jag ska skaffa PASS.
För jag ska åka uuuuuutomlands... PASS ..
Jag bara måste få skryta liksom :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0