Nattens sista.

Nu stänger jag snart mina blå för en underbar dag imorgon.
Imorgon är det Sallies eventuellt sista dag här hemma <3 .
Hoppas att allt kommer gå bra hos dom nu. Skulle vara så kul för henne.

Tessan tar med henne till Västerås och jag tar Tessans hundar <3
Jag får pussas och lillan får ett hem :)
Skit bra byte enligt mig : ) .


Jag har hittat lite fler företag jag ska söka jobb på.
Men gör det imorgon, han skicka iväg några fler ansökningar men va tusan.

Nu ska jag säga godnatt med mina snygga moves på msn.





Just ja :

Jo det är så här va att på onsdag skulle jag behöva åka in till GÄVLE och fixa lite saker.
Men med mina stora kunskaper så SKULLE jag BEHÖVA lite hjääälp.
Det vore VÄÄÄLDIGT bra om någon KUNDE.

*blinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0