My day <3

Jag har åter igen haft en helt underbar dag.
Även om jag inte gjort så där jätte mycket känns dagen väldigt lyckad iallafall!
Åkte till arbetsförmedlingen och fick mitt papper underskrivet.
Sällskapet var lika gott det, Niklas och Eddie..

Efter det blev det en tripp till Maxi och tittade och sedan hem till Niklas med herrn hans
och glodde tv och skrattade en liten del av tiden iallafall, men Niklas hade en tendens att
 visa tecken på att vara trött. Det smittade självklart av sig till mig.
Så jag blev nog lite för osocial när jag hamnade i dvala eller liknande.

Men nu är jag iallafall hemma med mina älskade gosetroll och ska snart ta och dra täcket för ögonen.
Kan inte bli för sent. När man väl är trött så vill man ju gärna kunna sova : ) .
DAMMIT ! har ingen kaffe hemma. !

Kom på det lite snyggt nu ! ; )
Imorgon äre fredag, då står det storstäd och bakning på listan.
För på lördag får man stor främmande från dom sydligare bredgraderna.
Okej inte så mycket sydligare, men Västeråspeople  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0