Mina systrar.

Emma , Sandra & Petra.
Eftersom att det är alla <3 dag, åh jag inte precis firar dessa dagar.
Så får mina 3 favoriter ett litet inlägg.

Mina systrar är världens underbaraste systrar.

Skulle aldrig kunnat önska mig några bättre syskon än dessa underbara troll.
Dom kan verkligen få en att skratta le och må bra.
Skulle aldrig kunna känna mig hel utan dom, saknar dom varje dag.


Innan jag flyttade så träffade jag dom ofta.
Men nu ses vi tammetusan aldrig. Ända kontakten går via msn eller sms.
Jag hoppas att jag kommer få träffa dom snart igen.
Få umgås och höra allt det senaste i livet som 15 åringar eller 13 åring.

Emma Sandra & Petra.
Jag älskar er så otroligt mycket. Ni är dom bästa <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0