Lovely day.

Idag har vart en av dom bästa dagarna på länge.
Allt har bara gått hur bra som helst.
Känner glädje i hela kroppen, men är egentligen hur trött som helst.
Vill inte riktigt sova, men ska snart krypa ner i min säng för natten.

Idag var man in till Gävle med Åsa.
Var till arbetsförmedlingen och pratade med dom.
Så nu väntar jag bara på att min handläggare ska ringa mig.
Sedan en date med honom, så borde allt vara fixat =).

Laufey har fått sig en rejäll omgång med kam idag.
Hon var lite mindre glad ;P .
Men så går det när man inte kan sköta pälsen själv
.

Fixade även lite annat.
Sallie verkar det gå bra för i nya hemmet iallafall.
Hon har inte bråkat med nya rumskompisen hennes än så länge vad jag vet.
Åh det är ju hur bra som helst, på båda fronterna.
Jag håller verkligen tummarna här hemma

Sedan hade jag även fått mail ifrån ett företag inne i Gävle.
Om ett jobb jag sökte för en tid sedan =).
Åh nu ska jag ditt på anställnings intervju den 5 Mars.
WÖNDERFÖL säger jag bara.

Nu däremot ska jag ta och natta kudden.
Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0