Liten del av mitt hem / Besöken

Så här ser det ut här hemma : )
Eller en liten del av den iallafall... 2 av flera rum kan ni få se.
Inte för att det är mycket att hänga i julgrannen MEN eftersom mina vänner inte vet vad ett tåg är.
Så fås det en liten inblick i min vardag. :) Kan va snäller ibland.

KÖK!
 



Vardagsrummet, som ej är klart på långa vägggggar.
Just nu är det bara saker överallt ;P



Nu har iallafall mitt främmande åkt hem :)
Kom fram till massa underbart och det var riiiiktigt trevligt att  dom här.
Fick MASSA med fikabröd, så nu är halva frysen fylld känns det som.
Om jag saknat Birgittas morotskaka <3
Men nu har jag allt en hel plåt, äta och njuta är vad jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0