Kul att man kan sova ?

Det där med att sova är inte min starka sida.
Finns en plats jag kan sova på så gott att jag snarkar tydligen !
Det vill jag göra snart igen : )

Har pratat massa med Frida på msn idag.
Så såg jag nyss att hon skrivit att hon saknar mig i sin nya fina coola blogg..
Åh jag saknarmin vän också.
Tror jag och Frida har någon form av skala av vänner vecka.
Så igår och idag, har jag tänkt en massa på det där.

Så om jag nu skriver här vilka jag känner att jag saknar och har kvar...
Blir jag slaktad då?
Vi kollar :).

Frida, Caroline H, Dedde,  Milla, Dicken, Pontus, Carola.

Det är dessa människor jag saknar riiiiiktigt mycket att det gör ont i mig.
Men resten.... Mja, vi var inte så bra vänner innan så varför ens försöka nu?
Inte precis som så att vi pratar med varandra om viktiga saker?
Självklart saknar jag alla av olika anledningar : )
Åh ni andra kan jag  självklart sakna visa stunder, men näääh.

Nu ska jag fortsätta att försöka sova.





Kommentarer
Postat av: Ivana Roxx

Jaha! Här går man och lägger sig halv tre på natten och min pigga karl går upp halv fem. OCH VÄCKER MIG! så här sitter jag i pjamas igen och pimplar kaffe. hoppas ingen har tvättstugan nu kl sju så jag hinner torktumla det jag tvättade igår i min ALLDELES EGNA TVÄTTMASKIN!



Jag gjorde dig rättvis i min blogg förresten. KIKA LAGOM!

2009-02-18 @ 05:26:28
URL: http://ivanaroxx.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0