Inga gränser.

Det finns inga gränser till hur många tankar som forsatt i mitt huvud idag.
Har kommit fram till VÄLDIGT mycket faktiskt.
Galet att jag skulle ens komma fram till detta.

Men har iallafall bestämt mig.
JAG KOMMER ÅKA!

Jag är redan glad, nervös, rädd och tom.
Vet att mer än halva släkten kommer bli JÄTTE förbannade på mig.
Åh om jag kommer få höra att jag lever.
Men detta är något JAG måste göra för att kunna gå vidare i mitt liv.

Något jag hoppas folk kommer att förstå.
Är tydligen en av dom få som inte släpper taget.
Kommer aldrig kunna göra det heller.

Är försent att ångra sig nu med, jag har redan mailat och sagt att jag kommer.
Självklart kommer jag ha tusen tankar om detta.
Men vet att jag gör det som är rätt för MIG.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0