Goderdagens.

Goderdagens..
Jisses vad denna morgon kunde ha börjat på annat sätt än detta.
Men jag överlevde denna gång med.
Tack Frida :)

Idag ska jag hem till Åsa, pussa Doris och ta kort.
Har inte gosat med "min" disel Doris på evigheter.

Idag har jag inte fått något mail av pappa.
I och för sig sa jag att jag skulle höra av mig när jag visste priser.

( mina hundar river nedervåningen )

Så idag SKA jag ta reda på allt.
Kan bli en spännande resa. Skulle behöva åka ner och snacka med arbetsförmedlingen också.
Men det är jag nog för slö för att göra idag, så blir nog imorgon.
Ikväll åker Luna Evita och Churchill hem :( .
Kommer bli otroligt tomt utan dom!

Funderar även på att skaffa en besöksräknare.
Bara för att liksom. Ska jag ? :O


Här Frida:
Skaffa detta, :) . Genom min :) .
Då är du bäst ;)


MerTrafik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0