Fredagen va underbar

Jag har haft den bästa fredagen på länge =) .
Pontus tåg var lite försenat men vi hämtade upp han och om jag blev glad när jag såg han stå där på station.
Det blev bamse kramas och massa skratt =).
Vi åkte hem till Åsa och hälsade på, svepte kaffe och socialade lite, då Pontus ville träffa dom igen.
Sedan blev det hem och vi spelade Texas Holdem, åh jag vann ju självklart.
Dock försökte jag förlora alla mina pengar, så jag satsade, höjde och hade mig HELA tiden.
Så Fredde förlorade först, sedan Pontus. Men spelet tog slut som jag ville men även med seger.

Idag har jag ingen aning om hur dagen ser ut.
Får se vem av oss boende som åker på första årsmötet i Järbo för hundarna.
Men sedan ikväll blir det nog träff med Åsa och Kalle tillsammans med lite skoter åk.
Kan bli riktigt spännande.

Nu ska jag sociala lite igen innan det är dags att göra sig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0