Erbjudande.

Sitter här hemma med massa tankar som bara  snurrar.
Jag har fått ett kanon erbjudande.

Ett erbjudande jag länge väntat på, perfekt tillfälle är detta.
Men nu vet jag inte längre om jag vill eller vågar för det första.
Vad säger man till en människa man vet att man saknar älskar men som lämnade en för 10 år sen?

Har länge kämpat med att han ska vara död i mitt hjärta.
Men insåg för något år sedan att jag inte längre kan hålla på så.
Nu vill han iallafall att jag ska komma ner. Får allt betalt.
Måste bara kolla upp lite saker innan jag kan åka och måste vaccinera mig och grejjer.
Vill dock inte åka själv, så ska försöka lösa detta inom kort.
I så fall får Niklas packa väskan och se lycklig ut :O

Nu ska jag göra mig iordning för att besöka älskade ams. !


Kommentarer
Postat av: Niklas

lycklig är väl det minsta jag skulle se ut att vara :o :D

2009-02-12 @ 13:46:58
URL: http://niklaslov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0