Bästa helgen ?

Kommer detta att bli bästa helgen på länge?
Idag klockan 21:00 kommer tåget in från Uppsala på det tåget kommer bästaste Pontus !
Om jag är lycklig över detta =) weeiii!

Saknar han så ooootroligt äckligt mycket.
Så nu måste jag ta och dammsuga och fräscha till lite här hemma.

Dagen för övrigt...
Mindre lyckad.. Men tack för att du ställer upp Mr:N =) .
Sedan togs det en mysig promenad dom bästa också.
Det får inte glömmas hur underbart mysigt det är att gå i solskenet.


Jag har eventuellt en till intervju på ge iallafall =).
Sen har jag åter sökt lite praktikplatser,
Men det verkar omöjligt faktiskt. Men ska allt lyckas =).

Nu måste jag sätta fart...

Dagens:

Det var en dam som kände sig ensam.
Och bestämmde sig för att sätta ut en kontakt annons.
Den löd: du får inte springa ifrån mig, du får inte slå mig & du måste vara bra i sängen..
Hon fick massor av svar men hittade ingen.
Men en dag så knackade det på dörren. Utanför dörren stog en ben och armlöss man.
Som sa att han var perfekt! damen undrade varför.
Då sa han: - Jag har inga ben så jag kan inte springa ifrån dig & jag har inga armar så jag kan inte slå dig.
- Hur vet jag att du e bra i sängen? frågade damen.
- Vad tror du jag knacka med? sa mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0